Hypotheek | Geld Lenen | Krediet

Alles over geld

Ik werd een tijdje geleden benaderd voor een geweldige zakelijke mogelijkheid. 5161

without comments

Ik werd een tijdje geleden benaderd voor een geweldige zakelijke
mogelijkheid.

Waar gaat het om was mijn vraag. De verdere uitleg die ik kreeg was
niet bijzonder uitgebreid alleen dat het met de 2 snelst groeiende sectoren ter
wereld te maken had. Maar mijn nieuwsgierig was wel gewekt en dat had te maken met
het feit dat er gesproken werd over kansen en mogelijkheden om een vast inkomen
op te bouwen. Dat wilde ik dus wel weten! Ten eerste hoe dat kon. Verder of
het wat voor mij was? En ten derde, wat moet ik daarvoor bewerkstelligen? Is het iets zweverigs en allemaal mooi weer
praatjes dan ben ik daar snel klaar mee! Maar ik dacht ook niet geschoten is
altijd mis, ja zo zit ik dan ook weer in elkaar. Zo stond ik erin.

Mijn nieuwsgierigheid had het dus overwonnen en ik ben
naar de presentatie geweest. Tot mijn verbazing zat de zaal behoorlijk vol. Als
al deze mensen op dezelfde manier getriggerd waren als ik, dan was dat een
behoorlijke goede opkomst. Wat mij opviel is dat over het algemeen de mensen heel representatief gekleed
waren. De
presentatie begon met een bedrijfsvideo waarin duidelijk werd weergegeven wat
de naam van het bedrijf was en welke diensten verkocht werden en hoe er omzet
gemaakt werd. In de presentatie aansluitend werd toegelicht hoe het compensatieplan
werkt. Dat wil
zeggen hoe je dus geld kunt verdienen. Het is opgebouwd uit een vast inkomen (heeft
tijd nodig, dus geen snel rijk methode) en een variabel inkomen bestaande uit
bonussen. Zo de knetter zeg, dat ging om bedragen! Dat was te mooi om waar te
zijn! Ik kom namelijk uit de detailhandel en weet wat daar aan salarissen word
betaald, ook ben ik op de hoogte dat dit niet de best betaalde sector is. Maar oké,
bedragen van 3000 tot 25000 per maand is wel even heel andere koek.

Dit was een presentatie van een bedrijf dat in netwerkmarketing
deed. Ik kende het woord netwerkmarketing, maar had me er nog nooit in verdiept
of een presentatie bijgewoond en was dus totaal onbekend met deze bedrijven. Oh
ja! Ik had wel eens wat van Amway gehoord. Ik was daarom ook redelijk verrast
door wat ik gezien en gehoord had. Als dit waar was, waarom kende ik het niet? Ik
had nog nooit van het bedrijf gehoord en wist niet dat netwerkmarketing zo
interessant was. Althans zoals het mij voorgespiegeld werd, en uiteraard was
vooral toch nog erg sceptisch. Dat was
ik in de weken erna ook. Ik had diverse gesprekken met kenners en deskundigen
binnen dit bedrijf. Mij werd precies uitgelegd hoe het systeem werkte. Ik ben na de eerste
presentatie nog naar 2 andere
presentaties geweest en heb daarnaast ook nog een training bezocht. Toen was
het voor mij duidelijk. En nogmaals ik ben zeker niet over een nacht ijs
gegaan, maar hier liggen toch duidelijk goede kansen en mogelijkheden. WAAROM
KENDE IK DIT NIET? Ik was vooral onthutst. Daarbij komt ook nog dat het
licentie bedrag een schijntje was ten opzichte van een winkel inrichten waar
inventaris en voorraden in moeten en met alle financiële risico%u2019s van dien om,
in deze tijd, daar een goed resultaat neer te zetten.

Ik ben dus vertegenwoordiger voor dit bedrijf geworden. Eigenlijk bouw ik nu
aan mijn eigen organisatie (zeg maar een mini franchise) ik heb nu meerdere
mensen gesproken die ik ken vanuit mijn netwerk om deze geweldige mogelijkheid
ook voor hen te creëren. Wat kan een mens ook enthousiast zijn over een concept
en vertrouwen hebben in een bedrijf. Maar het gekke is dat heel veel mensen dit
niet zien of moet ik zeggen niet eens de moeite nemen om het te kunnen zien. Om
bijvoorbeeld mee naar een informatieavond te gaan om geheel zelf te kunnen
beoordelen of dit wat voor ze is. Ja, zelf beoordelen dat is van wezenlijk
belang. Dat kan ik toch voor niemand doen!

Het antwoord zit in het
volgende. Iedereen is druk met
zijn of haar leven, zaak, werk, privé, sport, kinderen, verjaardagen, zogenaamde
sociale verplichtingen en dus geen tijd hebbende om maar naar iets te gaan kijken
en luisteren wat hun leven misschien totaal kan veranderen. De zogenaamde
comfortzone. Wat hebben we het toch druk
druk druk. En, er zijn heel veel mensen die hun leven drastisch willen omgooien
maar niet weten hoe. Of zijn te bang
voor veranderingen. Probeer dat maar eens te doorbreken. En het is
eigenlijk net zo gemakkelijk om iets wel te doen als iets niet te doen, het
verschil zit in het gewoon doen! Ik heb mijn leven wel een wending gegeven en
ben daar heel blij mee en zeker met de mogelijkheden die er binnen dit bedrijf
zijn voor zowel persoonlijke ontwikkeling als op het financiële vlak.
Ik kan
alleen nog dit zeggen. Wil je uit de zogenaamde RAT RACE? Kom dan uit je
comfortzone! En ik zeg niet dat je dit ook moet gaan doen. In tegendeel, dat
moet je helemaal zelf bepalen. Maar wil jij een beter leven, doe er dan iets
aan! Een netwerk groet, J.J. Molenkamp, Team Bizzopp

Tags: zakelijke mogelijkheid, netwerkmarketing

Written by artikeltornado.nl

mei 11th, 2013 at 10:34 pm

Posted in artikelen